
Amalfi Analytics participarà, el proper dia 21 de març, al curs “Smart Health Awareness”, organitzat per CatSalut, Merck, IBM, i Tecnun (la Escola d’ Ingenieria de la Universitat de Navarra).
Els nostres fundadors, Julianna Ribera (Directora Mèdica) i Ricard Gavaldà (CEO), explicaran la importancia i els avantatges que ofereix aplicar la Intel·ligència Artificial i el Machine Learning a la gestió sanitària.
La tecnología desenvolupada per l’equip d’ Amalfi, actualment representa l’opció més avançada, pel que fa a predictors focalitzats en optimitzar la gestió.
Si estás interessat en connèixer més en detall treure le màxim rendiment a les teves dades, mitjançant les noves tecnologies, contacta amb nosaltres. Estarem encantats d’escoltar les teves necessitats i aportar les soluciones pertinents.